Skip to main content
Apply now

HR, Communications & Claims

All-round HR medewerker (tijdelijk)

In verband met extra HR werkzaamheden hebben wij 3 dagen per week HR administratieve en HR operationele ondersteuning nodig.

Een belangrijk taak is de opleidingen van A tot Z inplannen, opvolgen, bewaken en registreren. Concreet betekent dit:

  • studie aanvraagformulieren checken;
  • trainingen aanvragen, bevestigen, inplannen, verzetten, annuleren;
  • certificaten maken,
  • certificaten/diploma’s registreren in overzichten en systemen en personeelsdossiers,
  • facturen controleren;
  • aanspreekpunt voor RWG en opleidingsinstituten mbt afhandeling opleidingen.

Daarnaast zal je activiteiten oppakken op het gebied van recruitment en (langdurig) verzuim, denk bijvoorbeeld aan:

  • inplannen van sollicitatiegesprekken;
  • aanvragen van assessments;
  • opstellen arbeidsvoorwaarde voorstellen;
  • ophalen, doorsturen en archiveren van terugkoppelingen van de arbodienst;
  • procesbewaking opvolging wet verbetering poortwachter (plan van aanpak, evaluaties)

Veelal zullen de werkzaamheden per e-mail gedaan worden of telefonisch.

Indien het nodig is zal ook ander licht administratief werk verricht worden, zoals archiveren, lijsten maken en/of controleren en voorbereiding brieven.

Job requirements

Je hebt minimaal een aantal jaar ervaring op een HR afdeling in administratieve  werkzaamheden. Je bent bekend met Wet Verbetering Poortwachter en hebt affiniteit met recruitment. Je kan goed zelfstandig en secuur werken en staat graag mensen te woord. Je bent per direct beschikbaar voor in ieder geval een periode van 6 maanden. 

Offer

Wij bieden je een tijdelijke functie in ons HR team. Het gaat om een tijdelijke functie voor 3 dagen per week, dagen zijn in overleg. De standplaats is Waalhaven Zuidzijde in Rotterdam.

Application

VOG is onderdeel van de selectie procedure.

If you have any questions, you can contact Recruitment via recruitment@rwg.nl
or call (010) 742 20 00.

Apply now